Sitem hakkinda

Bu sitede diger sitelerden sectigim yada gazetelerden buldugum ve sizlerle paylasmak istedigim yazi,siir,resim vs seyleri bulacaksiniz.Umarim begenirsiniz.

Okuduklarim


Barış Pehlivan , Barış Terkoğlu
Metastaz

Dinlediklerim

Seyrettigim filmler

MISAFIR DEFTERI

BENI KANDIRAMAZSUN

Daha vaktumuz vardur, hemen ayaklanmayun, riya üstüne de bir lafum vardur.
Adam gelmus, benumle iste sizun gibi sohbet yapayruk, konusiyrik, hoca efendi dedi, seriat bir dedi ben üc kere hacca gittim, seriat bir ay oruc tut dedi, ben üc aylari de tutarum, seriat bes vakit namaz kil dedi, ben üstüne bes daha katarim, seriat kelime-i sehadet getir dedi, aksama kadar elimden tesbih düsmez.
Tabi cemaat, laf lafu acar hoca efendi köyde ondört dönüm tarlam vardur, 25 dönüm findukluk, sehirde de iki dairem vardur, birazcuk da bankada ölümlük param, simdi zekat verecum, tarlanun kirkta biri mi, bankadaki paranun kirkta biri mu, kitap ne der bu ise?
Ee dürzü, e münafuk adam, Allah'un her bir dedugunu üce-bese cikarttun da, is zekata gelunce nicun kirkta bire indirursun. Onin da yok efendum tarlasi mu, yok efendum bankasi mi?
Iyi tanirum bu kavati, inanun bankada kirk lira para birakmistur, gerusunu mala yatirmistir, bekliy ki ben bankadaki paranin kirkda biri diyim, o da, öyle mi, alsin bir lira parayi getirsun caminin güzellestirme dernegine kurtulsun zekat derdunden, cahilluk iste ...
Yoo Müslüman yoo Hadi tarladaki ürünü kandirdun, hadi findugu da kandirdun, hadi bankadaki boyali memurlari da kandirdun, beni kandiramazsun, aha kitap acup bakalum ...

Trackback URL:
https://akpinar.twoday.net/stories/683421/modTrackback


Aziz Nesin
Bam teli
Can Dündar
CUMOK
Enver gökce
Enver Karagöz
Fikri Sönmez
Gülten Akin
Karamizah
Laz Kapital
Melih Pekdemir
Nazım Hikmet
Ofli hoca
Oguz Aral
Oguzhan Muftuoglu
Okuma kösesi
... weitere
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren