Sitem hakkinda

Bu sitede diger sitelerden sectigim yada gazetelerden buldugum ve sizlerle paylasmak istedigim yazi,siir,resim vs seyleri bulacaksiniz.Umarim begenirsiniz.

Okuduklarim


Barış Pehlivan , Barış Terkoğlu
Metastaz

Dinlediklerim

Seyrettigim filmler

MISAFIR DEFTERI

SOYLE BANA CEMAAT SENUN DE AKLUN VARDUR

Ey cemaat, habu mübaret aksam hüngür hüngür aglayun, yüregunde mercumek kadar merhamet varsa, otur da haline agla. Pastaci Osman'i tanursiniz, cocuk yuvasnin sokagunda hergün yetum usaklarun agzi sulaniy, camlara bakay, simdi habu Derecuklu Osman, ücü bitirdi, dördüncü kez haca gidiyi, aliyi kurbanlik koyuni, kafasini kesip birakiy Arafat'ta, bu kadar dünyanin hacisi da onin gibi birakiy orda. Kim aliy bu koyunlari, sorayrim kim aliy, biz bakurini bulamayruk, onlar gümüsi begenmiy, altindan ucaklar yaptiriy, hau Araplar aliyi, kimin parasini, bizim Derecuklu Pastaci Osman'in parasini, Osman habu paralari anasinin karnindan getirmedu ya, Osman nerden aliy haca gidecek habu parayi, hoca efendunin isi gücü yok da, size film mi seyrettiriy, sonuni söylemiyrim, aha dükkani ordadir, gidin sorin... Kimden aliy, öksiz usaklardan aliy, aliy de ne oliy, ölünin köri oliy, yuvadan usaklar kopa kopa geliy, haci baba haci baba, ee ne oliy, ac hau mübarek avucuni usaklar öpsünler...
Söyle bana cemaat, senun de aklin vardur, hacilik bu mudur, hadi ben deluyum, siz akillisini söyleyun, habu icin akilli tarafi var midur, siz de haklusunuz, bir taraftan bir taraf mutlak deludur. Habu hoca efendu acuk sacuk sohbetler yapay diye deludur dersunuz, sizun isiniz masallah cok gizlidur, kimse görmiy, Allah görmiy saniysiniz, ben ne gördiysem oni anlatiyrim usugum, benum öte tarafa, mahser gününe pek lafum kalmamistir, lakün bana öyle geliy ki, kurban oldugum sani yüce Allah'um sizin ifadenizi ala ala bitiremeyecek.
####
Bazan da diyrim ki kendi kendime, hoca efendl Ey Ofli! Habu laflari disini siksan etmesen, kimseyle kötülük olmasa ne olur? Ne olacak ula usugum, zay sirat köprüsünden gecerken beni sirtinda mi tasiyacaksun, usugum ögretmediler mu din, kitap, mahser günü, ne anne evladi, ne evlad anneyi taniyacak" anasini taniyamayan adam beni mi taniyacak. Ben Allah'tan korkarum usugum, oraya vardugumuzda herkes kendune, herkes yedugunun, ictugunun, yaptugunun hesabunu verecek. Aha Ofli Hoca'nuzun zayufluktan yanaklari birbirine girmis, yedugumuz varsa ortadadir, iyi dinle, üc metre kefen cok bile bana, siz düsünün, dört metreden pantol yetistiremezsunuz, lesunuzu sarmaya otuz metre kefen az kalur.
Gene sinirlendum. Ne diyler arkamdan, hoca efendunun mallmizda, mülkümüzde gözü vardur, ula usugum, habu sakalimla Arakli minibüslerinde simsarlik yapsam gecinurum, sana memleketin yarisini verduk gene doymaysin, bir aksam olsa da desen ki, hoca efendi bu yur evimize serefver, bir yemegimizi ye...
Habu kadar küfüren sonra hoca efendu bu rezul adamlarun evine gider, yemeklerini yer mi ?
Gider cemaat, gider, sasirma.
Nicun gider diyecesun?
Nasil yiyler merak ediyrim. Habu gözler toprak olmadan dünya göziyle bir görsin. Habu kadar mali, mülki, aksam olinca nasil yiyler, hoca efendu daha yedi yasinda usaktir, Kazim Karabekur Pasa'nin elini opmistir, niye öpmüstir, hoca efendunin babasi Allahuekber Dagin’da sehit olmistir, nerden geldi habu konisikler dilime, sirasi miydi, zay aglatacasunuz hoca efenduyu, hadi kalkun, bu kadar konusuk yeter, saflari siklastirin, disarda kalanlar var,yanlis duymadim, ezan okindi mi?
-Okunmadi hoca efendi!

Trackback URL:
https://akpinar.twoday.net/stories/683431/modTrackback


Aziz Nesin
Bam teli
Can Dündar
CUMOK
Enver gökce
Enver Karagöz
Fikri Sönmez
Gülten Akin
Karamizah
Laz Kapital
Melih Pekdemir
Nazım Hikmet
Ofli hoca
Oguz Aral
Oguzhan Muftuoglu
Okuma kösesi
... weitere
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren